The رژیم لاغری بعد از زایمان Diaries

Wiki Article

از سایر رفتار‌های نادرست اجتماعی می‎‌توان به مصرف فست فود و غذاهای پرچرب اشاره کرد. مصرف بیش از حد این نوع غذاها احتمال ابتلا به دیابت، کلسترول بالا و چاقی را به شدت افزایش می‌دهد. عدم دسترسی به پزشک یا مراکز درمانی هم عامل اجتماعی دیگری است که می‌تواند شما را در معرض خطر ابتلا به بیماری مزمن قرار دهد.

بیماری‌های مزمن یعنی چه؟ معنی مزمن در پزشکی «طولانی‌مدت» است. این بیماری عارضه‌ای است که برای مدت طولانی ادامه دارد، به مرور ایجاد می‌شود و احتمالا شدت علائم آن با گذشت زمان افزایش می‌یابد.

هیدراته ماندن در حفظ بدن و فرآیندهای متابولیک امری ضروری است. هنگامی که ما کم آب می‌شویم، ترشحات ما غلیظ‌تر می‌شوند که پاکسازی آن‌ها دشوارتر می‌شوند و  این امر می‌تواند منجر به افزایش خطر ابتلا به ذات الریه شود.

هیدراته ماندن بسیار مهم است. در طول بیماری، بدن ما مایعات بیشتری را از طریق تب، سرفه و تنفس سریع از دست می‌دهد. حالت تهوع و اسهال و استفراغ می‌تواند به کاهش مایعات بدن کمک کند. همچنین ابتلا به کرونا، از دست دادن چشایی یا از دست دادن حس بویایی ممکن است با اشتها یا تمایل فرد به خوردن یا نوشیدن تداخل کند.

سرفه های خونی نیاز به بررسی ریه دارد. سرفه خونی از ریه ها یعنی مجرای تنفسی ناشی می شود.

بیماری سارکوئیدوز یک بیماری التهابی است که چندین اندام مختلف ویتامین e برای پوست صورت بدن مانند ریه را درگیر می‌کند. شایع‌ترین علائم مرتبط با ریه در این بیماری شامل موارد زیر هستند:

در مقابل، بیماری حاد به طور ناگهانی ایجاد می‌شود و بعد از مدت زمان کوتاهی (کمتر از ۶ ماه) از بین می‌رود. از شایع‌ترین بیماری‌های حاد می‌توان به آنفولانزا اشاره کرد.

آنفولانزا برای نوزادان زیر ۶ ماه، کودکان زیر ۵ سال، افراد بالای ۶۵ سال و سالمند و زنان باردار به شدت خطرناک است. این بیماری ریه‌های افراد مبتلا به آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد و عمل تنفس را برای آنها سخت می‌کند.

کشف دارو اغلب یکی از طولانی ترین و پرهزینه ترین بخش های توسعه دارو است. هوش مصنوعی می‌تواند به کاهش هزینه‌های توسعه داروهای جدید به دو صورت کمک کند:

درصورتی که علاقه مند به یادگیری هوش مصنوعی هستید، به دوره آکادمی هوش مصنوعی نبض بپیوندید!

قرارگرفتن در معرض عوامل شیمیایی مانند زغال‌سنگ، آزبست و تنباکو

علت ایجاد پنومونی می‌تواند عواملی همچون ویروس یا باکتری، عوامل قارچی و پنومونی مرتبط با دستگاه ونتیلاتور باشد.

اما کودکانی که مبتلا به فیبروز کیستیک هستند، روزانه نیم ساعت درمان فیزیکی را اجرا می‌کنند که توسط والدین آنها انجام می‌شود.

با نوشیدن آب بیشتر، ما به فرآیند‌های متابولیک بدن خود کمک خواهیم کرد. یعنی با هیدراته نگه‌داشتن بدن خود به پاکسازی ترشحات در بدن کمک می‌کنیم که در نتیجه این امر می‌تواند روند بهبودی را سرعت ببخشد.

Report this wiki page